در حال بارگذاری ...
با آغاز جلسات پنجشنبه های فیلم تئاتر در بیرجند:

فیلم تئاتر «پچ پچه های پشت خط نبرد» در پلاتوی استاد عبداللهی نمایش داده می شود

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، طبق برنامه ریزی های انجام شده پنجشنبه های فیلم تئاتر در بیرجند با نمایش فیلم های مطرح تئاترهای ایرانی و خارجی برگزار می شود.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، مسئول روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: با توجه به فاصله نسبتا زیاد بیرجند با تهران ، تصمیم گرفتیم برای آشنایی و استفاده بیشتر هنرمندان و هنرجویان با آثار فاخر نمایشی داخلی و خارجی جلساتی برای نمایش فیلم های این اجراها برگزار کنیم.

موحد افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده با رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی، قرار شد این جلسات با نام «پنجشنبه های فیلم تئاتر» پنجشنبه های هر هفته ساعت 17 در محل انجمن هنرهای نمایشی (پلاتوی استاد عبداللهی) برگزار گردد.

وی ادامه داد: در اولین جلسه نمایش فیلم تئاتر،  پنجشنبه هفته جاری فیلم نمایش «پچ پچه های پشت خط نبرد» نوشته ی علیرضا نادری و به کارگردانی  اشکان خیل نژاد برای هنرمندان و هنرجویان نمایش داده خواهد شد.
وی در مورد معرفی مختصر این اثر گفت: در این نمایشنامه از نگاه های کلیشه ای و قهرمان پروری های کاذب خبری نیست و کاراکترها افرادی نزدیک به مردم جامعه هستند که هرکدام به دلیل خاصی پا به جبهه و جنگ گذاشته اند و ایدئولوژی و عقیده ای متفاوت از دیگری دارند اما با این وجود همگی کنار یکدیگر در جبهه، زندگی مسالمت آمیزی دارند و البته در نهایت تلخی جنگ را هم با همه وجودشان تجربه می کنند.

لازم به ذکر است  علاقه مندان جهت حضور در جلسات پنجشنبه های فیلم تئاتر می توانند از طریق لینک: http://www.kalizhdak.ir/5shanbe ثبت نام کنند.




نظرات کاربران