در حال بارگذاری ...
در شروع مجدد جلسات نمایشنامه خوانی بیرجند

«سلطان مار» در بیرجند خوانش می شود

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، جلسه انتخاب بازیگر وهماهنگی جهت برگزاری شبهای خوانش انجمن نمایش بیرجند پنجشنبه ۷ دی ماه جاری ساعت ۱۸.۳۰ در محل پلاتوی مرحوم عبداللهی و با حضور پیشکسوتان و بازیگران انجمن هنرهای نمایشی بیرجند برگزارخواهد شد.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، جلسه انتخاب بازیگر و هماهنگی جهت برگزاری شبهای خوانش انجمن نمایش بیرجند پنجشنبه 7 دی ماه جاری ساعت 18.30 در محل پلاتوی مرحوم عبداللهی و با حضور پیشکسوتان و بازیگران انجمن هنرهای نمایشی بیرجند برگزارخواهد شد.

مسئول روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی گفت: در این مراسم قرار است برنامه ریزی های رسمی برای اجرای منظم شب های خوانش، انتخاب بازیگر برای یک نمایش جدید و همفکری برای نمایش فیلم های تئاتر مورد بررسی قرار گیرد.

موحد افزود: در اولین شب خوانش رسمی، نمایش «سلطان مار» اثری از استاد بیضایی خوانش خواهد شد و قرار است برای جلسات نمایشنامه خوانی بعدی، به صورت دوره ای آثار نویسندگان مطرح ایرانی و خارجی خوانش شود.
«سلطان مار» داستانی طنز از زندگی شاه و وزیری است که فرزند ندارند و به توصیه درویشی از درختی که باغ آن توسط دیوها محافظت میشود، دو سیب سفید و قرمز چیده و به همسرانشان می‌دهند تا صاحب فرزند شوند.




نظرات کاربران