در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی:

هنرمندان تئاتر استان گام های بیشتری درجهت توسعه فعالیت هایشان بردارند

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی از هنرمندان تئاتر استان خواست برای حضور در جشنواره های ملی و بین المللی با جدیت و عزمی راسخ در این راه حرکت کنند و این اداره کل تلاش خواهد کرد هیچ برنامه‌ای بی‌پایان نماند.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی از بیرجند و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، احمد محبی در جلسه تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی یازدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌جنوبی بر تعامل همه عوامل اثرگذار در این زمینه از جمله انجمن هنرهای نمایشی و این اداره کل تأکید کرد و از هنرمندان خواست تا به صورت کاربردی و راهبردی از تمامی امکانات موجود و امکاناتی که فضاهای مجازی در اختیارشان قرار می‌دهد برای جذب مخاطب بهره بگیرند و در امر تبلیغات و ضرورت افزایش مخاطبان تئاتر تلاش کنند.

وی در این نشست ضمن تشکر از برگزارکنندگان یازدهمین جشنواره تئاتر استان گفت: اتفاقات خوبی در این دوره از جشنواره رخ داد و گام‌های رو به جلویی در یازدهمین جشنواره برداشته شد و هر دوره ویژگی‎های خاص خود را دارا بوده و به نسبت می‎توان گفت از روند تکاملی و روبه رشدی برخوردار بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با تاکید بر اینکه وقتی به یک پروژه بزرگ می‌رسیم  لازم است همه برای برگزاری باشکوه آن تلاش کنیم، تصریح کرد: این جشنواره حرکت بسیار خوبی برای شناساندن هنر و توانمندی‌های نمایش استان است، پس باید هر سال با کیفیت بهتری برگزار شود.

محبی بیان داشت: همت شما بیش از پیش نشان داد که این استان شایستگی کارهای بزرگ را بطور کامل دارا است و این جشنواره از رضایت نسبی شرکت‌کنندگان برخوردار بود و  این حرکت نشان داد که در صورت وجود عزم و اراده قوی و توکل به خدا حتی با دست خالی هم می‌توان کارهای بزرگ انجام داد.




نظرات کاربران