در حال بارگذاری ...
مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی:

پروفسور کامیابی مسک بی شک الگوی شاخصی برای جوانان و نوجوانان است

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بین اینکه پروفسور کامیابی مسک در حوزه تئاتر یک «شاخص» است، گفت: انسان بافضیلت کسی است که بتواند قابلیت های خود را بشناسند و به دنبال آن حرکت کند.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی؛مهدی شفیعی در مراسم نکوداشت پروفسور احمد کامیابی مسک که در سالن علامه فرزان بیرجند برگزار شد،گفت: مفتخر هستیم که توانستیم مفاخر بیرجند را به نوعی به ملت ایران معرفی کنیم.

 وی با بیان اینکه تقدیر از بزرگانی همچون پروفسور کامیابی دارای ویژگی‌های بارزی است، گفت: یکی از بارزترین ویژگی‌ها این است که افق پرواز جوانان استان را بالاتر می برد و سبب افزایش اعتماد به نفس جوانان می‌شود.

 مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی با اشاره به اینکه افرادی همچون پروفسور کامیابی را باید بیشتر در جامعه داشته باشیم، افزود: انسان بافضیلت کسی است که بتواند قابلیت های خود را بشناسند و به دنبال آن حرکت کند و پرفسور کامیابی به سمت قابلیت های خود از جمله نقاشی، خلبانی و تئاتر حرکت کرده است.

 شفیعی با توجه به اینکه پروفسور کامیابی در حوزه تئاتر بسیار شاخص هستند، ادامه داد: یکی از کارهای ارزشمند پروفسور کامیابی پژوهش در حوزه انتظار در فرهنگ های مختلف است.

 وی در پایان با بیان اینکه باید از کسانی تقدیر کنیم که علاوه بر نخبه بودن، اصالت زندگی خود را حفظ کرده اند، اظهار کرد: پروفسور کامیابی از جمله این افراد است که پسوند زادگاه خود یعنی روستای مسک را از فامیل خود حذف نکرده اند و این بسیار ارزش دارد.




نظرات کاربران