در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل هنرهاى نمایشى، استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

آیین نکوداشت پروفسور احمد کامیابى مسک برگزار شد

با حضور مدیرکل هنرهاى نمایشى، استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دکتر قطب‌الدین صادقى و مدیران خراسان جنوبى، آیین نکوداشت پروفسور احمد کامیابى مسک نویسنده، مترجم، نمایشنامه‌نویس و استاد دانشگاه با رو نمایی از سردیس استاد در بیرجند برگزار شد.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، آیین نکوداشت پروفسور احمد کامیابى مسک با حضور استاندار خراسان جنوبى، مدیرکل هنرهاى نمایشى، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دکتر قطب‌الدین صادقى و مدیران خراسان جنوبى در بیرجند برگزار شد.
در این مراسم نکوداشت که از سردیس پرفسور احمد کامیابى مسک نیز رونمایى نمایی شد، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، دکتر مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبى، دکتر قطب‌الدین صادقى به سخنرانی پرداختند.
در ادامه این مراسم پرفسور کامیابى مسک در سخنانی رو به دانشجویانش گفت: همواره به دانشجویانم تأکید می‌کنم هرآن چه را شنیدید به‌سرعت باور نکنید، مطالعه کنید، تحقیق کنید و هیچ‌گاه ذهن خود را به آموختن دانش تازه نبندید
کامیابی بر جایگاه ویژه ادبیات و هنر ایران در جهان و هویت گران‌قدر ایرانى تأکید کرد و گفت: من نه براى مقام و مادیات بلکه براى مردم ایران و فرزندان ایران کارکرده‌ام و به آن افتخار می‌کنم.
این نویسنده افزود: می‌خواهم به جوان‌ها (که کمتر در این مجلس حضور دارند)! بگویم؛ اگر من دهاتى به این جایگاه رسیده‌ام و کتاب‌هایم در دانشگاه‌ها مرجع شده است، از این بابت است که روى پاى خودم ایستاده‌ام، به توان و قابلیت خودم اعتماد داشته‌ام و همیشه کوشیده‌ام و کارکرده‌ام.
در انتهای این مراسم مهدی شفیعی مدیرکل هنرهاى نمایشى با تقدیم هدایایی از استاد کامیابى مسک تقدیر کرد.




نظرات کاربران