در حال بارگذاری ...

چهارمین جشنواره تئاتر منطقه ای کویر با بازبینی استان کرمان کار خود را آغاز کرد

با حضور داوران بازبینی علی شریفی ، آرش عباسی و سعید کاظمیان و میثم صدرا دبیر اجرایی، چهارمین جشنواره تئاتر منطقه ای کویر با بازبینی استان کرمان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی میثم صدرا دبیر چهارمین جشنواره ی تئاتر منطقه ای کویر از آغاز بازبینی نمایش ها از استان کرمان خبر داد.

صدرا با اشاره به این که جشنواره تئاتر منطقه ای کویر هرساله در بین پنج استان خراسان جنوبی، خراسان رضوی، کرمان،یزد و سیستان و بلوچستان برگزار میشود خاطر نشان کرد که امسال میزبان این جشنواره استان خراسان جنوبی خواهد بود.
 وی هدف از برگزاری این جشنواره را بالابردن سطح کمی و کیفی اثار تئاتر تولیدی معلولین و بحث هنر درمانی و ایجاد انگیزه برای حضور افراد معمول در جامعه به عنوان هنرمند دانست و یکی دیگر از اهداف برگزاری این جشنواره را حضور اساتید برجسته کشوری به عنوان مدرس در کارگاه ها و ورکشاپ هایی که برگزار خواهد شد بیان کرد.
دبیر اجرایی جشنواره از تشکیل ۶ کمیته برای برگزاری جشنواره خبر داد و افزود:کمیته ی روابط عمومی و تبلیغات، کمیته فناوری اطلاعات، کمیته پشتیبانی و خدمات، کمیته مشارکت های مردمی ، کمیته ی اجرایی و کمیته تشریفات شش کمیته ای هستند که برای برگزاری این جشنواره تشکیل شده اند که قرار است به صورت یک مجموعه واحد در دبیرخانه ی جشنواره فعالیت کنند.
گفتنیست تمام اعضای این کمیته ها از بین هنرمندان تئاتر استان انتخاب شده اند.
وی افزود:در این جشنواره که در استان خراسان جنوبی برگزار میشود ما میزبان ۳ استان کرمان، یزد و خراسان رضوی خواهیم بود که متاسفانه علی رغم پیگیری های فراوان استان سیستان و بلوچستان در این دوره از جشنواره حضور نخواهد داشت.
همچنین این جشنواره با ۱۷ کار از ۴ استان شرکت کننده برگزار خواهد شد که امیدواریم با تامین هزینه ها و حمایت های مالی این شرکت کنندگان به ۲۰ گروه برسند.
میثم صدرا در پایان داوران بخش بازبینی این جشنواره را علی شریفی،آرش عباسی و سعید کاظمیان معرفی کرد و بیان داشت:”اختتامیه جشنواره هم با حضور چهره های برتر و محبوب سینما و تئاتر برگزار خواهد شد و همچنین مهمانانی را از خارج کشور دعوت کرده ایم که در طول جشنواره از کارگاه ها و ورکشاپ هایی که برگزار خواهد شد بوسیله این عزیزان نهایت استفاده را برده باشیم.
 زمان برگزاری این جشنواره ۱۳ تا ۱۷ آذر ماه خواهد بود.




نظرات کاربران